Ahad, 1 Mac 2009

Crown Director Anizah Ibrahim

Crown Director Anizah Ibrahim

Assalammualaikum wbt.

Sesungguhnya Allah itu Maha Mendengar dan Maha Mengetahui.

Genap 1 bulan pecubaan saya mengambil cuti tanpa gaji selepas berkhidmat selama 14 tahun sebagai seorang Guru, alhamdulillah tidak sia-sia.

Percayalah bahawa rezeki 9 per 10 datangnya dari berniaga.

Dengen izinnya saya memperolehi pendapatan hampir sepuluh kali ganda daripada gaji yang saya terima sebelum ini.

Oleh itu dengan rasa rendah diri, wahai pejuang DCL. Ayuh, jangan tunggu lagi!

Jangan dihirau lurah yang dalam juga digentar lautan yang tetap bergelora kerana itu hukum alam.

Walau apa pun rintangan dan halangan perjuangan mesti diteruskan.

DCL adalah Wadah Perjuangan yang mampu menembus maruah dan meningkatkan ekonomi keluarga, bangsa dan agama.

Jiwa kental CA Zainal Bahri pembakar semangat saya, CA Hajah Sarina Hashim ibarat nadi saya, CA Hajah Salihah Munawir umpama jiwa saya.

Tanpa rangkaian-rangkaian dibawah, siapalah saya.

Jutaan terima kasih kepada DD Zaharah dan suami, DD Mohd Rozman dan isteri, DD Azman Taib dan yang lain-lain.

Anda semua adalah insan-insan yang telah memilih untuk berjaya dan dijayakan.

Hati terlalu terharu dan sebak terasa apabila terpancar di wajah dan terpancul kata-kata, "Kami wariskan DCL untuk para pejuang DCL seandainya kami tiada nanti". Itulah kata-kata kerama daripada kedua-dua pengasas Datuk Stapa dan Datuk Azlina. Begitu mendalam maknanya.

Restu suami tercinta, berkat doa ayah bonda pastinya laluan menjadi lebih mudah.

Anak-anak yang disayangi, “Ibu akan bawa sekalung kejayaan untuk kita rasai bersama”.

Bulatkan hati, kuatkan azam, tanamkan tekad, Allah itu Maha Adil, pasti diberi kepada yang berusaha.

Jumpa anda di Kelab Jutawan DCL

CD Anizah Ibrahim.


Maklumat diatas dipetik daripada: InfoClassic Julai 2008


[ Berminat sertai DCL? Sila hubungi / sms : 019.5706776 atau email : duitcukuplumayan@gmail.com ]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan